fbpx

One Move și Alternative în Cheile Turzii

One Move împreună cu Alternative au dat strigarea pentru o tură în Cheile Turzii!

Fără a ne asuma vreun angajament, am chemat lumea să vină, să petrecem timpul împreună, să cățărăm împreună și să învețe tehnici de coardă de la cei cu mai mulți ani de experiență. Ne-am adunat vineri noapte în partea de sus a cheilor, dar cei din camping aveau un eveniment tare gălăgios cu un nume sugestiv “Leșin în Chei” :). Instalația de sunet alimentată de mii de wați, nu s-a oprit toată noaptea, astfel că dimineața am decis să mutăm tabăra în partea cealaltă a cheilor.

Ne-am strâns în jur de 15 cățărători din Timișoara și faptul că nu ne cunoșteam toți între noi, indică creșterea recentă a comunității noastre de cățărători. În prima zi o parte au plecat direct în trasee mai lungi de clasic și câțiva am mers la sectorul Peștera Ungurească. Acolo ne-am și întâlnit cu prieteni vechi din Cluj, am încercat trasee noi și i-am inițiat pe cei care au venit pentru prima dată la stâncă.

În a 2-a zi am decis ca o parte din noi să plece de dimineață în trasee de clasic și să ne regrupăm în a 2-a parte a zilei la traseele de escaladă din potecă, unde am și montat mai multe manșe pentru începători. Seara ne-am adunat la foc, la un vin și povești alpinistice.

În ultima zi o parte din grup s-au băgat din nou în clasice și o parte a mers la Peștera Ungurească. Acolo ne-am încordat pe niște trasee mai grele și cu începătorii am făcut un workshop pentru rapel și pentru dezechiparea traseelor.

Cu siguranță vom reveni în Turzii, chiar dacă drumul e mai lung, o dată pe an merită din plin!